Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

Wyzwanie #12 - TOREBKA

Witamy serdecznie :). Wiosna na całego. Pogoda w końcu pozwala nam na spędzanie sporo czasu na powiertzu. Nie wiem czy to było powodem inspiracji Lucyny, na mnie tak zadziałało :). I właśnie dziś wytyczne do wyzwania podaje Lucyna. Oto co pisze o sobie :


Nazywam się Lucyna Marynowska, mój nick to Lula. 
Określam siebie jako początkującą seniorkę 50+ ponieważ swoją pierwszą pracę scrapową  wykonałam w maju zeszłego roku.
 Moja serdeczna, dużo młodsza koleżanka Evi wprowadziła mnie w ten zaczarowany świat i okazało się że jest to świetne lekarstwo na nudę i depresję.
No i wsiąkłam...
Podziwiam prace utalentowanych i doświadczonych i ...wciąż mam ochotę uczyć się,eksperymentować i próbować.
 Wkrótce zostanę babcią i mam nadzieję że zrobię jakąś karteczkę razem z wnuczką.

Pozdrawiam
Lucyna


Wytyczne zaproponowane przez Lucynę:

na kolejne wyzwanie proponuję typowo kobiecy temat:
TOREBKA.
Warunkiem jedynym i koniecznym jest wykonanie pracy z motywem torebki.
Kolorystyka dowolna. Mam nadzieję że to wyzwanie
 Wam się spodoba i zobaczymy wiele pięknych prac.

A oto praca Lucyny:






Naszym Gościem Specjalnym jest KARMELEK !
Witam Was!

Z tej strony Karmeleiro. Wpierw chciałam podzi
ękować wspaniałej ekipie 123 ScrapujTy, za zaproszenie. Miło tu bardzo u Was! Jak wiele z Was, jestem mamą i dzięki temu odkryłam całe to papierowe szaleństwo. Próbowałam różnych „dziedzin” ale kolorowe papiery, wstążki, stemple, guziki to jest to, co mnie wciągnęło na dobre. Uwielbiam dodawać do prac elementy materiałowe i kocham przeszycia. Lubię dzielić się swoją pasją z innymi, zarażać entuzjazmem i energią. Mam nadzieję, że i dziś trochę jej przekażę za pośrednictwem mojej pracy.
Pozdrawiam serdecznie!

i zakupowy notes Karmelka

A to prace naszego DT

AniaS







 


     









Życzymy wspaniałych  prac  i dobrej  zbawy przy tworzeniu.



Przypominamy, że możecie zgłosić tylko jedną pracę na wyzwanie.
Na wasze prace czekamy do 07 maja.