Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Wyzwanie #17 - Monochromatycznie

Witajcie  w kolejny  wyzwaniowy  wtorek :)  wakacje sie zaczęły, zatem mozna odpoczywać i kleić :D dzisiaj  dla Was wytyczne przygotowała Teo :)

Witam! 
Mam ogromną przyjemność zostać gościnną projektantką na blogu 123scrapujTy.


Mam na imię Ilona - ale w świecie internetowym znacie mnie jako Teo. 

Jestem matką 2 dzieciaków [11 lat i 6,5 roku;)] - od kilku lat mieszkamy w Irlandii i jak bym miała określić siebie jednym zdaniem - powiedziałabym: 

"Maniaczka wyrażania siebie przez papier - nożyczki - klej - i wszystkie niezbędne przydasie do robienia kartek i albumów."

Wyzwanie Teo  - jest proste  - wystarczy  przygotować   MONOCHROMATYCZNĄ PRACĘ  :)  
zatem  wybierzmy jeden kolor i do dzieła  :D.

Praca Teo

Natomiast gościem  specjalnym  w dzisiejszym  wyzwaniu jest ............. WIŚNIA :D


Mam na imię Paulina -w świecie scrapowym Wiśnia.
Mam 31 lat, jestem żoną oraz mamą  4 letniego rozrabiaki Filipa.
Zawodowo byłam  8 lat terapeutą zajęciowym w Warsztacie Terapii Zajęciowej.
 Prowadziłam pracownię rękodzieła, w której uczyłam różnych metod pracy takich jak:
 decoupage, scrapbooking, embosing, ręczne odlewanie świec
 i wykonywania  biżuterii oraz  krawiectwa.
Obecnie głównie zajmuje się scrapbookingiem,
 ale od dzieciństwa ciągnęło mnie do robótek ręcznych, 
pod okiem mamy uczyłam się podstaw krawiectwa ,
 wykonywania różnych ozdób do domu i podarunków dla rodziny i znajmoych.
 Moim hobby jest również pieczenie i dekorowanie tortów.

Zapraszam na mojego bloga:  http://handmadebywisnia.blogspot.com/
Paulina  przygotowałą dla Was aż  trzy prace inspiracyjne - zatem możecie się "natychać " do woli :)

 

 
i   prace naszego  DT :)

 

 

 



Zapraszamy  Was  do   udziału  w tym kolorowym  wyzwaniu :D macie czas do   15 lipca  .