Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013

Wyzwanie # 21 "Paleta barw"

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy z nami. Dzisiejsze wyzwanie przygotowała dla Was Gembula  zapraszając do zabawy z paletą barw.
 Należy użyć min.3 kolorów z poniższej palety barw. W niewielkiej ilości dopuszczamy czerń i biel. Charakter pracy dowolny.
 


A oto, co Gembula napisała o sobie:
Witam!
Mam na imię Ula. Jestem szczęśliwą żoną i mamą trójki pociech. Od dziecka lubiłam wszelkie pomysłowe twory papierowo-artystyczne i robiłam masę laurek dla rodziców, zakładek z pocztówek, piórników, notesików, złotych myśli ... :-) Scrapbooking odkryłam przypadkiem cztery lata temu szukając czegoś w internecie. To była miłość od pierwszego wejrzenia :-) Obecnie przebywam na urlopie wychowawczym i mam sporo czasu by robić to co lubię. Wcześniej była to z kolei odskocznia od codziennej pracy. Bardzo się cieszę, że tym razem to ja proponuję wytyczne kolejnego wyzwania!
Pozdrawiam!

I oto prace które wykonała Ula na to wyzwanie:



                                    Dzisiejszym Gościem specjalnym jest
                                        Ivy z Rapakivi
Parę słów od Ivy:
Witajcie, mam na imię Iwona, ale w sieci posługuję się nickiem Ivy - zdrobnieniem, którym zazwyczaj zwraca się do mnie mój mąż Bardzo lubię wszelkie rękodzieło, ale najbardziej kocham scrapbooking - to moja największa pasja, której staram się poświęcić każdą wolną chwilę. Moją ulubioną formą są z pewnością kartki, bo od nich właśnie zaczęła się moja przygoda ze scrapowaniem. Lubię też inne małe formy takie jak tagi czy ATC, ale ostatnio próbuję swoich sił także w layoutach, z różnym skutkiem ;-P Nie mam chyba własnego stylu, ale zdecydowanie uwielbiam warstwy, przeszycia, kwiatki, koronki, dratwę i perełki. Czasem sięgam w swoich pracach po media – tusze distress, crackle accents i farby akrylowe. Moje prace można zobaczyć na moim blogu: scrapgaleria-ivy.blogspot.com. Bardzo dziękuję za zaproszenie na bloga 123 scrapuj Ty. Świetnie bawiłam się z tą paletą kolorystyczną i gorąco zachęcam Was do zabawy

                                                                    I jej piękna kartka:
       Specjalnie dla Was Ivy ufundowała kolekcję papierów Hectic Eclectic oraz dodatki ze sklepu Rapakivi
Nagroda zostanie rozlosowana spośród wszystkich uczestników, którzy wezmą udział w wyzwaniu.  

A to już prace  naszego zespołu:





Wyzwanie trwa dwa tygodnie - do 17.09.
Serdecznie zapraszamy was do wspólnej zabawy i z niecierpliwością czekamy na wasze piękne prace!