Obserwatorzy

wtorek, 1 października 2013

WYZWANIE # 23 - Stalowa miłość

Witajcie w ten  jesienny  wtorek , jesteście gotowi  na koleje wyzwanie ??? :D  tym  razem wytyczne przygotowała Weris , która tak pisze o sobie :




Witajcie!
Jest mi bardzo miło, że mogę zaproponować temat kolejnego wyzwania. Mam na imię Marta, w blogowym świecie Weris. Od dziecka lubiłam wszelkie manualne zadania. Scrapbooking poznałam trochę ponad rok temu, gdy postanowiłam zrobić pamiątkowy album dla mojej przyjaciółki. Proces tworzenia i jej reakcja sprawiły mi wiele radości, dlatego postanowiłam zostać w tym świecie trochę dłużej, a może nawet się zadomowić. Ciągle próbuję nowych rzeczy z lepszym lub gorszym efektem. Uwielbiam podziwiać prace innych, uczyć się i szukać inspiracji. Ciągle uważam, że jestem na początku artystycznej drogi, ale wiem jedno: wszystkich miłośników rękodzieła, nie ważne na jakim są etapie doświadczenia, łączy pasja i zamiłowanie do tworzenia J
Skoro los postawił mi nowe zadanie to proponuję Wam wyzwanie. Mam nadzieję, że miło spędzicie czas i z niecierpliwością czekam, by odwiedzić Wasze blogi.
Pozdrawiam serdecznie,
Weris


Werris zaproponowała nam Temat - "Stalowa miłość"- - Można zainspirować się samym tematem, kłódkami lub kolorami ze zdjęcia. oto fotka 
prosimy  Was żebyscie napisały , co    zainspirowało  Was i  jakie ma odzwierciedlenie   w Waszej pracy :D





i  dwie prace od Weris :

karteczka  ślubna 


oraz tag 



a naszym  gościem  specjalnym jest dziś  Magda Matraszek :D



Mam na imię Magda, mam 32 lata, scrapowaniem zajmuję się od 5lat. Moja pasja zaczęła się gdy byłam w ciąży z pierwszym synem i rodzina śmiała się, że wraz z porodem wszystko mi minie, że to chwilowy efekt uboczny hormonów Na szczęście nic nie minęło! Pasja pozostała Scrapowanie to dla mnie wspaniały sposób na odreagowanie, na wyciszenie się po ciężkim dniu. Uwielbiam styl shabby chic, retro, koronki, pastele, perełki i różyczki, czyli wszystko to co jest w 100% kobiece.


Magda przygotowała dla nas karteczkę w szarościach z metalowym kluczykiem




a oto prace naszego  DT :



z metalowym serduszkiem i drucikiem, a światełka ze zdjęcia zamieniła w pomponiki





troszkę brutalna :) w szarościach  z sercami przebitymi kłódką 




z serduszkiem sznurkiem i kluczykiem -akcent czerwony kolor ze zdjęcia




srebrne elementy,  serduszko 




zainspirowana głównie układem zdjęcia i kolorami a do tego metalowy kluczyk




i  ja Maggie

szara karteczka z kłódką i kluczykiem :D




..czyż kolor szary  nie jest piękny ??? :)  czekamy na Wasze "stalowe prace"  do  14 października .