Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

WYZWANIE #24 - Szydełko w ruch!

Witajcie:) 
W ten przyjemnie ciepły jesienny dzień mamy dla Was wyzwanie z bardzo przyjemną wytyczną, a zaproponowała je nam malina - art.


Witajcie :)
Mam na imię Magda. Jestem szczęśliwą mamą małej pannicy Weroniki, a po za tym wielką pasjonatką wszystkiego co piękne i wyjątkowe a przy tym ręcznie wykonane, kocham wszelkiego rodzaju rękodzieło artystyczne i kiedy tylko mam chwilkę czasu z przyjemnością tworzę coś nowego... Wyszywam, szydełkuję, tworzę biżuterię, czasami wyczaruję coś z bibułki lub masy solnej, od niedawna zafascynował mnie quilling i scrapbooking powoli więc stawiam swoje pierwsze kroki w tym wyjątkowym świecie. Kocham także gotować i piec przeróżne słodkości :) Tak ogólnie po trochę wszystkiego :) mogę więc śmiało powiedzieć,że mam artystyczną duszyczkę. Zapraszam do odwiedzania mojego bloga(malina-art.blogspot.com), a także mojego fanpage'a na facebooku (https://www.facebook.com/pages/Malina-Art/215871011886199)  na którym znajdziecie wszystko to co kocham robić :) Mam nadzieję,że się Wam spodoba i zagościcie u mnie na dłużej...

Bardzo się cieszę, że mogą być z Wami w tym tygodniu i zaproponować temat kolejnego wyzwania :)

              Największa moja pasja to szydełkowanie - dlatego też w tym wyzwaniu     trzeba będzie użyć elementu wykonanego na szydełku, 
może to być kwiatuszek, koronka, gwiazdka albo cokolwiek innego :) ale musi być wykonane na szydełku. Mam nadzieję, że temat nie sprawi Wam dużo trudności i będziecie się świetnie bawić przy tworzeniu swoich prac :)

Magda przygotowała takie oto dwie karteczki:)




Mamy nadzieję, że wyzwanie przypadnie Wam do gustu:) 

Tym razem naszym Gościem Specjalnym jest znana zapewne większości z Was,



Nazywam się Maja Nowak, ale pewnie część z Was bardziej kojarzy mnie jako Oliwiaen. Od dziecka interesowało mnie rękodzieło, jednak 
odkąd w 2008 r przypadkiem natknęłam się na scrapbooking, jest to moja główna pasja. Tworzę głównie kartki i scrapy, rzadziej albumy czy
notesy, również na zamówienie. Najbliższy sercu jest shabby chic i vintage, ale jako mama dwóch chłopców sięgam również po inne style i
techniki. Bardzo lubię kolorowanie stemplowych odbitek, i takie właśnie warsztaty i pokazy 
prowadzę najczęściej. Jestem też projektantką kilku sklepów i producentów materiałów do scrapbookingu, kilka moich prac ukazało się
również w prasie branżowej. Od czasu do czasu goszczę na różnych blogach i portalach - tak jak dzisiaj u Was. Dziękuję za zaproszenie i
Was też zapraszam - do udziału w wyzwaniu :-)

A oto kartka Mai:

Oraz inspiracje naszego DT






Mamy nadzieję na wysyp szydełkowych cudeniek:)
Pamiętajcie, że zgłaszamy tylko jedną pracę.
Czekamy na Wasze pomysły do 29 października.