Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

Ho ho ho....


Witam was w ten Mikołajkowy poranek,
Piękne prace tworzycie- miło było obejrzeć je! Dziękuję za  odpowiedzi na pytanie  DT!
Ciekawa lektura!  Rozbawiłem się odpowiedzią Angi,
wzruszyłem się czytając wypowiedzi Rysy, Eli17, Paseczkowej czy Ilony....
i tak mógłbym wymieniać i wymieniać...
Dziękuję, że podzieliłyście się swoimi wspomnieniami!
To dla mnie cenne wskazówki -
 następny raz zastanowię się, zanim dam komuś  białe kozaczki... ;)

Ho ho ho... 
A teraz to na co wszyscy czekamy ...
Z czeluści mojego worka dobywam 
 dwie kolekcje  papierów Lemoncraft
  i ja już wiem, że trafią do....

nr 13 czyli 
tu Ja


I drugi upominek:
 Wytyczne do jednego z następnych wyzwań przygotuje

nr 1 czyli
EwaJ

Gratuluję obu Paniom!!!
Proszę skontaktujcie się z DT:  poczta123scrapujty@op.pl

 Pozdrawiam serdecznie! 
Święty Mikołaj