Obserwatorzy

wtorek, 14 stycznia 2014

Wyzwanie #30 Bingo

Witajcie, witajcie w kolejny wyzwaniowy  wtorek :)
Jak  Wam się  scrapuje  w Nowym  Roku ???
już  rozgrzani  wszyscy ???
Dziś dla Was wytyczne przygotowała
  jot.be.gie


Witam wszystkich bardzo serdecznie .
 Na imię mam Joanna i jestem z Podkarpacia. Prywatnie pracuję zawodowo, jestem żoną i mamą. W internetowym świecie posługuję się nickiem jot.be.gie. Różnymi formami rękodzieła interesuję się odkąd pamiętam. Tworzę wieńce dożynkowe, palmy wielkanocne kwiaty z bibuły itd. Scrapbooking, (który całkowicie skradł moje serce)też poznałam dość dawno , jednakże dopiero niespełna rok temu odważyłam się założyć własny blog- nakredensie.blogspot.com (to właśnie na kredensie składam większość wykonanych prac). Do założenia bloga przyczynił poniekąd wypadek na nartach, którego skutkiem była złamana ręka (na szczęście w nieszczęściu-lewa) i naaaaaadmiar wolnego czasu. Od tego czasu tworzę nieustannie . Moją ulubioną formą są kartki, a na nich własnoręcznie sklejane różyczki, brokat, falbanki… Nie ukrywam, iż inspirują mnie prace innych „blogowiczek” . Myślę że hobby takie jak nasze, to doskonała odskocznia od codzienności, która daje niesamowite pokłady energii i radości. Osobiście uwielbiam wyzwania tematyczne, kolorystyczne i układy bingo, które sama Wam dziś proponuję! Mam nadzieję, że powstanie mnóstwo pięknych prac, wyrażających uczucia do bliskich Wam osób. Wszystkich zapraszam do wspólnej zabawy! Pozdrawiam.

Joanna zaproponowała dla nam  Bingo - czyli kleicie to, co lubicie - wybierając minimum jedną linię.   
 - napiszcie koniecznie  którą,opisując Wasze prace.
  I jeszcze jeden szczegół: praca ma być  dedykowana dla bliskiej Wam osoby.

Oto tabela


Asia  zrobiła karteczkę  dla babci

Naszym  specjalnym gościem dziś  jest  RYSA!

 
oto co pisze:
Mam na imię Irena, po sieci spaceruję jako Rysa. 
Każdą wolną chwilę wykorzystuję na tworzenie rękodzieła, 
głównie form papierowych. 
Moje prace możecie znaleźć na wytworki.blogspot.com
Mieszam techniki, style, kolory i faktury, żeby za każdym razem powstało 
coś niepowtarzalnego. Tym razem kierując sie wytycznymi bingo oprawiłam 
zwykły marketowy kalendarz, dodając mu romantyczną duszę. W takim 
przebraniu będzie prezentem dla kogoś wyjątkowego - a zrobiłam  go  z myślą o mojej przyjaciółce.

Linia  - papier w groszki, kwiaty,koronka

A oto prace Naszego  DT:
Magnesik (pokaźnych rozmiarów: wys. 13,5 cm) na lodówkę,
 w stylu chabby chic.
 W bingo poszła po skosie: motyl-kwiaty-tekturka


Kreffcik przygotowała dwie karteczki  dla dziadków
Papier w groszki - kwiaty - koronka

wstążka - kwiaty - papier w paski


Aka stworzyła kartkę urodzinową dla koleżanki,
linia:  papier imitujący drewno - koronka - tekturka


Francesca  - karteczkę dla dziadków  -  
papier imitujący drewno-koronka- tektura ( serduszka),
drewno, kwiaty i przeszycia na 
papierowej koronce dratwą.


i ja Maggie  
- pudełeczko  dla babci   - tekturka - kwiaty - motyl
Życzymy dużo twórczej zabawy i czekamy na Wasze prace do 28 stycznia do północy.