Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2014

Wyzwanie # 31 Mapka Walentynkowa

Mamy kolejny wtorek i   ... Kolejne wyzwanie :)

Dzisiejsze wyzwanie przygotowała nam Renikaa


Witam. Mam na imię Renata, w blogowym świecie Renikaa. Prywatnie pracująca żona i matka 4 letniego urwisa, twierdząca, że doba powinna mieć 30h. Moje tworzenie, to raczej nocne posiedzenia . Rękodziełem zajmuję się od jakiegoś czasu. Miałam to szczęście, że często trafiałam w swoim życiu na ludzi tworzących i zarażałam się…. Na chwile obecna zajmuję się biżuterią i ‘kartkowaniem’, stawiam też pierwsze kroczki w decoupage. Cały czas uczę się czegoś nowego. Od roku prowadzę bloga http://renikoweskarby.blogspot.com/ Nie ukrywam, że lubię oglądać Wasze prace, skakać po blogach nie z potrzeby 
naśladowania, czy kopiowania, a tylko podziwiania, 
obserwacji i poszukiwania rozwiązań dla siebie.
Jest mi niezmiernie miło, że mogę podać wytyczne do następnego wyzwania. W związku z tym, że uwielbiam mapki(jeden szkic, a tak wiele interpretacji),
będzie to mapka, a dokładnie Pozdrawiam i życzę miłej zabawy Renikaa


a oto wytyczne wyzwania:
- w pracy nie można użyć koloru czerwonego
- wszystkie użyte kwiatki muszą być ręcznie robione- nie mniej niż 1 szt
- użyć koralików - ilość, rozmiar nie ma znaczenia





A to jej praca: 


Naszym Gościem w wyzwaniu dzisiejszym jest Marta znana jako Pejtoon 




A to jej praca wg mapki :)





Witam Was serdecznie w tym miejscu! 

Po pierwsze chciałam podziękować Gosi za zaproszenie do wspólnej zabawy i inspiracji!

Jest mi bardzo miło,że mogę uczestniczyć w tej zabawie  

Nazywam się Marta Zaborowska (Pejtoon) mieszkam od ponad roku w sercu 

Kaszub wśród lasów i jezior Scrapuję od 2006 roku i nie wyobrażam sobie już życia bez 

tworzenia! Kocham kombinować! Uwielbiam papiery, kwiaty i marekry Copic,którymi 

koloruję ukochane stemple  

Tyle o mnie Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i 

Pozdrawiam




A to prace Naszego DT 








Życzymy dobrej zabawy w tworzeniu :)

Na Wasze prace czekamy do 11 lutego :)

Pozdrawiamy!!!!