Obserwatorzy

wtorek, 13 maja 2014

Wyzwanie #38 - Dla Mamy z kryształkiem lub perełką

Witajcie,
wytyczne do dzisiejszego   wyzwania przygotowała dla nas 
Zanim powiesz nam o wyzwaniu prosimy o kilka słów o sobie.
Witam Was bardzo serdecznie. Cieszę się, że mogę się przedstawić na blogu 123scrapujTy. 
Mam na imię Tatiana, w blogowym  świecie istnieję jako Tina J. 
Od niedawna prowadzę bloga:
 http://tiny-handmade.blogspot.ie/
Tworzę głównie kartki. Nie mam swojego konkretnego stylu. Podobają mi się darcia, przeszycia, stempelki ,kwiatki itd. Przeglądając różne blogi, poznaję ciągle coś nowego, jak LO, alterowanie czy Art Journal. W przerywnikach między pracami scrapowymi udoskonalam szydełko i wiklinę papierową, pobawię się recyklingiem czy haftuję. Cały czas się uczę, jeszcze wiele przede mną. 
Dziękuję za szansę podania tematu dzisiejszego wyzwania, oto one:

 „Dla MAMY z kryształkami lub perełkami”
czyli należy wykonać dowolną pracę dla Mamy  z wykorzystaniem kryształków lub perełek. 
(źródło: TUTAJ)

A oto moja interpretacja:
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłej zabawy.

 A dzisiejszym naszym gościem specjalnym jest
 Znana wszystkim z portalu Scrapujących Polek ,gdzie inspiruje pięknymi ATC.
 Przeczytajcie co napisała Sylwia o sobie.

Mam  na imię Sylwia.
 Mieszkam w zielonej, południowej części   Katowic- bo  i  takie  okolice bywają  na  Śląsku : ) Prywatnie  mama  trójeczki ( od  przedszkolaka do  studenta : )) Tymka, Michasi  i  Franka, które są moim największym  sukcesem  w  życiu. Na  co dzień pracuję  w  branży  medycznej 
-aktualnie  tylko  w  3  miejscach - a  bywało, że  i  w  6 ciu... 
Z  papierkowym  światem  zetknęłam  się po  raz  pierwszy w  ok.  2010  roku,
 kiedy  to  w  poszukiwaniu ceramicznych  korali  trafiłam  do  Decuparium 
 i  zobaczyłam  piękne,  świąteczne  kartki pewnej znanej  scraperki.... 
Była  to  miłośc  od  pierwszego  wejrzenia i  tak zostało  do  dziś.

Lubię  mniejsze  formy- ATC, tagi  i  kartki - łatwiej  ,,zagospodarować" mi  mniejsze  powierzchnie : ) Scrapy  zaś  podziwiam u  innych. Wyjątkowym  sentymentem  darzę  stemple-potrafię dla  nich  stracić  głowę-mam ich  niezłą kolekcję  w  swoim  ,,laboratorium'' na  strychu. Niektórych  jeszcze  nigdy  nie użyłam - ale  szczęściem  jest  dla  mnie  trzymanie  ich  w  ręce... 
Choć  zdecydowanie  uważam, że  większość  kobiet- i tych malutkich,
 i tych  dużych kocha  różowości  i  pastele,to dla odmiany  postanowiłam zrobić kartkę dla mamy w  rześkiej  zieleni  i  fiolecie : ) W  swojej pracy użyłam  pasty  do  embossingu,
którą  nałożyłam  przez  szablon  i  posypałam zielono  złotym pudrem
 do embossingu- resztę załatwił  gorący strumień  powietrza.

Brązowo  miedziana tekturka  również  została ,,wyembossingowana" ,
ale  bez  użycia  pasty. Pojawiły  się  fioletowe  kryształki,
zgodnie z zasadami wyzwania.
Serdecznie  dziękuję  DT za  miłe  zaproszenie do  bycia  gościem i za  możliwość  zaprezentowania  swojej  pracy.
Serdecznie zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy z nami.


                

A to już prace naszego DT:
Anias

Maggie



Z obowiązku przypomnę, że na  wyzwanie możecie zgłosić jedną,
nie publikowaną wcześniej pracę.
 Na wasze prace czekamy do 27 maja 2014, godz 23.55 :)
Wyniki opublikujemy 30  maja 2014 :)