Obserwatorzy

wtorek, 22 grudnia 2015

Wyzwanie#75 Inspiracja zdjęciem

Witajcie, święta świętami , ale rozwijać się trzeba:)
Dlatego nie robimy sobie przerwy i rozpoczynamy  nowe wyzwanie:)


Ale zanim podamy temat  poznajmy bliżej Krysię,  która podała wytyczne do dzisiejsze wyzwanie.

Witajcie, mam na imię Krysia, w świecie rękodzielniczym występuję jako CreaDiva. 
Od prawie trzech lat prowadzę blog o tematyce rękodzielniczej. 
Robieniem kartek zajmuję się od trochę ponad roku. Tematem zainteresowałam się
 kiedy pojawiła się potrzeba wysłania zaproszeń na chrzest mojego synka, 
myślałam wtedy: kupić czy zrobić?
 Zaryzykowałam i  nieporadnie ozdabiając kartki szydełkowymi kwiatuszkami wprawiłam w zachwyt rodzinę, a sama... wpadłam w nowy nałóg, którego nie mam zamiaru porzucać :-)
Ciągle doskonalę swój warsztat. Nie stronię od odważnych połączeń kolorystycznych,
 bardzo lubię wesołe, optymistyczne barwy i motywy, uwielbiam motyle. 
Zapraszam na swój blog www.creadivvva.blogspot.com i serdecznie wszystkich pozdrawiam!

A oto temat na dzisiejsze wyzwanie. Zbliża się karnawałowe szaleństwo, a więc ...

Stwórzcie pracę inspirując się poniższym zdjęciem. 
Niech zainspirują was kolory, koronki, pióra, a może maska


  A jak  niełatwym wyzwaniem poradziła sobie Krysia?
 -Zainspirowałam się zarówno paletą kolorystyczną (uwielbiam czerwień, 
która w połączeniu z czernią i  bielą oraz drobnymi srebrnymi akcentami wydaje mi się
 jeszcze bardziej szykowna, jak i motywem maski i elementami koronki 
(wykorzystałam kawałki gipiury, koronkę oraz ozdobny wytłaczany papier).




 Do wspólnej zabawy  zaprosiłam Gościa Specjalnego- Magdalenę  Nowicką 

  Magda, bardzo cieszę się, że w tym gorącym przedświątecznym okresie znalazłaś czas,
 aby odwiedzić 123scrapujTy i razem z nami inspirować w tym wyzwaniu:)

 
-Witam serdecznie! nazywam się Magdalena Nowicka w sieci istnieję jako Craftomania.
Uwielbiam wszystko co made by hand. Pasja tworzenia towarzyszy mi od kiedy pamiętam. 
Kocham haft krzyżykowy i szydełkowanie ostatnio porzucone na rzecz scrapbookingu, 
który to pochłonął mnie bez reszty.

Cały czas się uczę doskonaląc swój warsztat. W swoich pracach lubię warstwy i kwiaty. 

Podoba mi się połączenie różnych faktur i materiałów.

Uwielbiam jak się błyszczy i świeci. Zapraszam do mojego świata na craftomania.com.pl

A oto przepiękny shadow box Magdaleny utrzymany w  w klimacie karnawału weneckiego




Po tak pięknych inspiracjach nie pozostaje mi nic innego jak poprosić nasze DT ,
aby i ono pokazało swoje potyczki z karnawałowym wyzwaniem:)

Maggie


anias

.AgaGa

Aka


To teraz czas na was. Mamy nadzieję że w przerwach świątecznego biesiadowania
znajdziecie chwilę na zabawę z 123scrapujTy

Wszystkie zasady udziału w wyzwaniach znajdziecie tutaj
Na efekty waszych potyczek z tym wyzwaniem czekamy do 12 stycznia 2016 roku
Pozdrawiam, anias