Obserwatorzy

wtorek, 28 marca 2017

Wyzwanie #97 Wiosennie i wielkanocnie

Witajcie wtorkowo i wiosennie :D
Witaj, zieleni. Tęskniłam.Witajcie, kolory, na które mam znowu ochotę. 
Witajcie róże, turkusy i fiolety. 
Witaj, wiosno, zawróć nam w głowach :)

Dziś mamy dla Was kolejne wyzwanie - akurat na temat- proste łatwe i przyjemne.
Temat:
WIOSENNIE I WIELKANOCNIE

Waszym zadaniem jest przygotowanie jakiejkolwiek pracy - byle nie kartki! 
I warunek konieczny- musi się na niej znaleźć własnoręcznie wykonany kwiat 


  W tym wiosennym wyzwaniu inspiruje z nami Maede
- zwyciężczyni ostatniego wyzwania

Bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie,
Mam na imię Magdalena, w sieci posługuję się nickiem Maede.
Scrapbooking podobał mi się od dawna, ale była to miłość na odległość :) Te piękne kartki, dopracowane boxy, precyzyjne docinanie, wykrojniki, fantastyczne kwiatowe kompozycje... Miałam wrażenie, że nigdy nie uda mi się wspiąć na takie wyżyny - i nawet nie próbowałam. Jakiś temu zaczęłam podejmować pierwsze bardzo nieśmiałe próby, aż w pewnej chwili odkryłam media.
 I wpadłam :) Strasznie lubię eksperymentować z kolorami i fakturami. Uwielbiam brudzić, chlapać
 i ciapać. Cieszy mnie fakt, że nigdy do końca nie wiem, jak będzie wyglądała gotowa praca. 
Wyzwanie na blogu 123scrapujty było dla mnie naprawdę wyzwaniem - nigdy nie robiłam ręcznie kwiatów. Stanęło na malutkich foarmiranowych kwiatuszkach - ale pewnie na tym się nie skończy... Wielkanoc to dla mnie zawsze czas nadziei i budzącego się życia, stąd pełne optymizmu napisy na moim serduszku.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: papierowalodeczka.blogspot.com
 Pozdrawiam! Magda

 Magda przygotowała piękne wiosenne serduszko



A tak z wiosenno wielkanocnym wyzwaniem poradziło sobie DT 123scrapujTy

 Ania S.  
Na moim parapecie przysiadł pastelowy ptaszorek oznajmiający nadejście ciepłej wiosny:) 
Kwiaty foamiranowe :):):)


    Renia - uwiła wiosenny  wianuszek 


Artiza - zrobiła pełną zieleni i słońca wiosenną zawieszkę w kształcie JAJA
(kwiatek zrobiła Ola Migut)



   A ja Maggie - ozdobiłam drewniane jajko :D



A teraz czekamy na Wasze wiosenno - wielkanocne prace.
 Jak zwykle macie 3 tygodnie -  zapraszamy :D